Dlaczego mam kupić w Agromen.pl?
Właścicielem Agromen.pl jest jest FHU ARKA prowadząca działalność na rynku tradycyjnym od roku 1993 roku. Jesteśmy firmą rodzinną o ugruntowanej pozycji rynkowej i rozpoznawalną na rynku byłego województwa leszczyńskiego.
A jeśli coś pójdzie nie tak w trakcie realizacji zamówienia?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji na każdym etapie realizacji zamówienia. Jesteśmy ludźmi pracującymi więc niewystrzegniemy się błędów. Każdy jednak problem rozwiązujemy zgodnie z regulaminem, który jest stworzony z myślą o klientach.
Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?
Prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić status Państwa zamówienia, który wysyłamy drogą mailową na Państwa adres. W przypadku statusu zrealizowano proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.
Otrzymany towar jest uszkodzony?
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru proszę nam to niezwłocznie zgłosić. Uszkodzenia zachodzą najczęściej w trakcie realizacji procesu wysyłki, stąd koniecznie proszę sprawdzić towar przy kurierze, a w przypadku uszkodzenia spisać protokół szkody.