Koszyk

Produkty oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe, objęte 24 miesięczną (w przypadku sprzedaży do przedsiębiorstw 12 miesięczną) odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową (rękojmią), na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.


Procedura reklamacyjna:


Reklamacje prosimy zgłaszać poprzez wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego:

  • pocztą elektroniczną pod adres mailowy: biuro@agromen.pl
  • pocztą na adres: Agromen Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 38a, 63-940 Bojanowo

W opisie reklamacji należy podać:

  • informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
  • swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Należy pamiętać, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni i ustalimy dalsze kroki i odbiór reklamowanej przesyłki
Do przesłanej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni.

Podstawowe uprawnienia kupującego w związku z reklamacją produktu:


Uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

1) obniżenie ceny/zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad albo usuniemy wadę.

Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez nas zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.

2) naprawa/wymiana

Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, można żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

Należy pamiętać, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć produkt wadliwy na adres: Agromen Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 38a, 63-940 Bojanowo.

Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące Klientów nie będących konsumentami mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.

Dodatkowe informacje

1. Procedurze podlega towar w nienaruszonym stanie.

2. Wysyłane do nas paczki powinny być odpowiednio zapakowane. 

3. Przed odesłaniem towaru prosimy o informację mailową o odstąpieniu od umowy i odesłaniu towaru.

4. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. 

5. Środki z tytułu odstąpień zwracamy w ciągu 14 dni.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji.